Головна
Новини
Життя
Фоторепортаж
Нерухомість
Робота
ВідеоНовини Ц-tv
Анонси подій
Фоторепортаж
Європарламент: майбутнє України – в ЄС
Європарламент: майбутнє України – в ЄС
У рамках освітньої програми "Україна в Європі" протягом семи днів українські журналісти мали змогу подорожували найрозвиненішими країнами Європи. Особливо цінною поїздка стала завдяки своєму пізнавальному характеру. Адже запитаймо себе, що ми знаємо про Євросоюз, в який так прагне вступити Україна? Що таке Європарламент, Рада Європи, парламентська асамблея? З усім цим розібратися нелегко, проте цікаво і необхідно.
работа Черкассы, погода в Запорожье, новости днепропетровск, tv программа, Фабрика Суперфiнал, авто бу луганск
Цікаве
Грудне вигодовування захищає жінок від діабету - вчені
Грудне вигодовування захищає жінок від діабету - вчені

Матері, які не годували своїх дітей грудьми мають більше ризику захворіти на діабет 2 типу в більш пізньому віці, ніж матері, діти яких виросли на грудному вигодовуванні.
Американські вчені з'ясували, що грудне вигодовування знижує ризик розвитку діабету у матері, повідомляє PhysOrg.

Звіт про дослідження групи фахівців під керівництвом Елеанор Шварц з Університету Піттсбурга опублікований в American Journal of Medicine.

"Ми спостерігаємо різке збільшення поширеності діабету типу 2 протягом останнього сторіччя", - зауважила Шварц.

"Здорове харчування та фізичні навантаження відомі своїм позитивним впливом на зменшення ризику розвитку діабету 2 типу, але лише деякі люди розуміють, що грудне вигодовування також знижує ризик розвитку хвороби у матерів у пізньому віці за рахунок зменшення жиру на животі", - додала науковець.

Вчені зібрали дані про 2233 американка у віці від 40 до 78 років, 1828 з яких мали дітей. 56% народжували учасниць дослідження годували дитину грудьми не менше місяця.

За даними дослідження, цукровий діабет другого типу розвинувся у 27% жінок, що не годували грудьми. Ризик розвитку захворювання у них майже вдвічі перевищував аналогічний показник серед учасниць дослідження, які не народжували або жінок, що годували дітей грудьми.

Ризик розвитку діабету у жінок, які протягом 1-3 місяців годували дитину тільки грудьми був у півтора рази нижчим, ніж у матерів, чиї діти ніколи не перебували тільки на грудному вигодовуванні.

"Наше дослідження дає ще один привід спонукати жінок годувати своїх дітей грудьми, принаймні перший місяць життя дитини", - зауважила Шварц.

Автори дослідження відзначили, що співвідношення показників ризику розвитку цукрового діабету другого типу в учасниць дослідження не змінилося після врахування додаткових факторів, в тому числі віку та маси тіла жінок, вживання алкоголю і тютюну, а також наявності близьких родичів, які страждали на діабет.

За матеріалами: http://life.pravda.com.ua

Коментарів: 0 Коментувати Роздрукувати
Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі в даній статті.

Video

Загрузка...

Корисне
Курс валют НБУ
Опитування

Так, Батьківщина і Фронт Змін
Так, Батьківщина, Фронт Змін, Удар
Так, Батьківщина, Фронт Змін, Удар, Свобода
Так, якщо об"єднаються всі демократичні партії
Ні

Життя

Кіноафіша Житомира

Загрузка...